Vereisten

De nodige investeringen kunnen enkel en alleen gedragen worden door gezonde bedrijven met een zekere omvang dito resultaten. Voldoende eigen vermogen is daarom essentieel voor wie Premio-Partner wil worden. Minstens even belangrijk zijn de kennis van en de affiniteit met de autobanden en –servicewereld. Verder moet de kandidaat Premio openstaan voor opleidingen en verdere ontwikkeling van de medewerkers. 

 

Premio partner worden?


Bedrijfseconomisch

  • De kandidaat Premio-Partners moeten een jaaromzet van minstens 0,5 miljoen euro halen (groeipotentieel naar 0,75 tot 1 miljoen euro)
  • Ze moeten minstens 5000 banden per jaar verkopen. (groeipotentieel 7500 - 10.000 stuks/jaar)
  • De partner bevindt zich in een macro-economisch goede omgeving

Diversen

Een bedrijf dat bij de Premio-groep past, moet topprestaties leveren op het vlak van klanttevredenheidkwaliteit, assortiment, adviesverstrekking, competentie en aanwezigheid in de markt.