Premio Contactpersonen

Martijn van de Meent, Retail Developement Manager NL
E-mail: martijn_vandemeent@gdrp.com

Succesvolle organisaties hebben één ding gemeenschappelijk...

... Ze concentreren zich vooral op hun klanten. Het maakt niet uit of het om een grote, middelgrote of kleine onderneming gaat. Alleen bedrijven die het welzijn van hun klanten vooropstellen, hebben succes.

Dit is natuurlijk geen echt nieuws. In bedrijfsbrochures, principeverklaringen, jaarverslagen, tijdens seminars, op posters en televisie horen we altijd "De klant is koning". Maar dat motto wordt vaker met voeten getreden dan hoog in het vaandel gedragen. De omgang met de klant blijkt helaas dikwijls te wensen over te laten.

Met het merk Premio willen we de zaken anders doen en de klant effectief in het centrum van onze activiteiten plaatsen. Deel uitmaken van het Premio-systeem betekent dat je jezelf - zoals ook alle andere deelnemers - verplicht om 100% klanttevredenheid te realiseren. Een absolute vereiste daarbij is het toepassen van de prestatiebouwstenen die wij u aanbieden.

Edwin Coenen, Retail Director