Premio Banden En Autoservice

Succesvolle organisaties hebben één ding gemeenschappelijk: ze concentreren zich vooral op hun klanten. Klanten van Premio rekenen op een individueel advies, een moderne werkplaats en een breed scala van eerste klas merk producten in een prijsklasse die past bij elke behoefte.

Premio is een full service concept met banden en autoservice. Met het merk Premio willen we de zaken anders doen en de klant effectief in het centrum van onze activiteiten plaatsen. Tijdens seminars, op posters, op televisie en in bedrijfsbrochures horen we altijd "de klant is koning" maar dat motto wordt vaker niet dan wel nageleefd. De omgang met klanten blijkt helaas dikwijls te wensen over te laten.

Daarom is het motto bij Premio; 100% klanttevredenheid. De Premio partners bieden hun klanten service en diensten van het hoogte niveau.

Homepage:
www.premio.nu

Ik ben Premio partner, omdat.....

"Dankzij Premio Banden + Autoservice zijn wij in staat zijn om onze klanten nog meer kwaliteit te bieden aan een scherpe prijs, de uniforme uitstraling en ondersteuning van een franchise keten is ook een grote troef". Op deze manier kunnen wij ons focussen op onze klanten.

Wilco van Essen
Eigenaar Premio Zwolle en Apeldoorn